Followers :)

wtorek, 14 kwietnia 2015

Wiosna, czyli inspiracje i "chcę to mieć" :)

Cześć robaczki!
Długo mnie tu nie było, ale postanowiłam powrócić do blogowania (albo raczej w końcu się za to wziąć :)).
Na początek trochę wiosennych inspiracji. Bo szaleć jak nie wiosną? :D
Może najdziecie również coś dla siebie.




To ostatnie to właściwie małe dzieło sztuki. Cudne. <3

W końcu udało mi się zrobić w miarę konkretną wishlistę.
Będę ją na bieżąco uaktualniać.

1. Sephora, Keep Khol! Waterproof Liner (Black)

2. The Body Shop, Mgiełka do twarzy

3. Pędzel do brwi Hakuro H85

4. Pędzel do cieni Hakuro H76

5. Pędzel do konturowania Hakuro H13

Z niecierpliwością czekam też na moje ostatnie zakupy z AVON, ale o tym napisze wam już w innym poście. :)




2 komentarze:

  1. Mgiełka do twarzy mi się spodobała; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oszalałam na jej punkcie. Ale jedyne miejsce gdzie udało mi się ją znaleźć to allegro i to jeszcze za 50 zł. :(

    OdpowiedzUsuń