Followers :)

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Schauma Keratin Strong szampon + odżywka w sprayu

Hej robaczki!
Mały zastój mam ostatnio w notkach, ale to przez zamieszanie spowodowane zakończeniem szkoły i jeszcze większe spowodowane świętowaniem tego końca. ^^
W efekcie przez ostatnie dni prawie nie było mnie w domu.
Dlatego teraz w ramach rekompensaty notka będzie podwójna (2 recenzje), a jutro również pojawi się kolejna.
Trzeba się trzymać planu. ;)

Ostatnio przez dość długi czas były dostępne w Biedronce takie seciki z Schauma/y (nie wiem czy to się odmienia, jakoś tak dziwnie. :P) - szampon i odżyweczka w bardzo przystępnej cenie, chyba mniej niż 15 zł, już dokładnie nie pamiętam (skleroza?).
Do wyboru było ok. 5 rodzajów.
Ja zdecydowałam się na nową linię "Moc Keratyny" i... myślę, ze to był dobry wybór.
Chociaż generalnie wcześniej do szamponów z tej firmy nie byłam jakoś mega entuzjastycznie nastawiona, bo miałam w zeszłym roku jakiś ziołowy ("5 ziół" czy coś takiego) i rewelacji raczej wielkiej nie było, więc stwierdziłam, że "szałma" szału nie ma i powróciłam do serii Advance Techniques z Avon.
Teraz jednak byłam jednak bardzo w potrzebie szamponu i musiałam mieć go na już i teraz, więc zdecydowałam się na ten zestaw, z myślą, ze jak kupię coś lepszego, to to oddam mamie.
Ale jednak tak się nie stało i nadal go używam. :)

No to teraz po kolei!


SZAMPON ODBUDOWUJĄCY MOC KERATYNY DO WŁOSÓW DELIKATNYCH LUB SŁABYCH
Pojemność: 400 ml
Od producenta:
Formuła bez silikonów z kompleksem Keratin-Structure odbudowuje strukturę włosów i skutecznie redukuje ich łamliwość. Formuła z intensywnie wzmacniająca proteiną przywraca włosów utraconą substancję dla 100% siły i 100% blasku.
Skład:
Aqua, SodiumLaurethSulfate, CocamidopropylBetaine, SodiumChloride, Hydrolyzed Keratin, Glycine, Panthenol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Disodium Cocoamphodiacetate, Glycol Distearate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Cocamide MEA, Laureth-4, Parfum, Polyquaternium-10, Hydrogenated Castor Oil, PEG-40Hydrogenated Castor Oil, Limonene, Glycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Propylene Glycol, Cl 60730, Cl 17200
Ode mnie:
Po pierwsze - ZAPACH!!! Pachnie bardzo ładnie. Mnie kojarzy się to z takimi ekskluzywnymi kosmetykami sprzed kilkudziesięciu lat, których używały dystyngowane damy (:D). No śliczny. Niestety po samym szamponie za bardzo nie jest wyczuwalny na włosach (i właśnie tu na scenę wkracza odżywka! ...ale o niej za chwilkę).
Oczyszcza dobrze.
Na początku, zanim moje włosy się do niego przyzwyczaiły, miałam wrażenie, że przez pierwsze 3-4 mycia jakby wysusza.
I już myślałam, że jednak nie poznam się z nim bliżej, bo jak dalej tak pójdzie, to będę musiała szybko zainwestować w inny, żeby nie skończyć z szopą pełną siana na głowie.
Ale na szczęście nic takiego się nie stało.
Jest dość wydajny, całkiem dobrze się pieni (tak wiem, to zasługa SLS, więc to taka radość przez łzy...)
Poza tym, może to, co wcześniej odbierałam jako przesuszanie teraz zauważyłam, że daje efekt dłuższej świeżości włosów (wcześniej najlepiej byłoby myć je codziennie, bo następnego dnia były już klapnięte i niezbyt fajne do układania).
I jeśli chodzi o wzmocnienie, to coś w tym jest (keratyna jest dość wysoko w składzie, więc powinna coś jednak zdziałać).

ODŻYWKA PIELĘGNACYJNA W SPRAYU MOC KERATYNY DO WŁOSÓW DELIKATNYCH LUB SŁABYCH.
Pojemność: 200 ml
Od producenta:
Dla 100% siły. Odżywka odbudowująca w sprayu ułatwia rozplątywanie włosów, wzmacnia strukturę i odbudowuje włosy głęboko we wnętrzu. Redukuje łamliwość włosów do 95%. Formuła z intensywnie pielęgnującymi proteinami przywraca włosom utracone proteiny.
Skład:
Aqua, Alcohol Denat., Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Stearamidopropyl Dimethylamine, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Lactic Acid, Trideceth-9 PG-Amodimethicone, Parfum, Polyquaternium-10, Sodium Benzoate, Cetrimonium Chloride, Dicaprylyl Carbonate, Trideceth-12, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Citronellol, Geraniol
Ode mnie:
Na początku jak zobaczyłam ten alkohol w składzie to pomyślałam "jaaa tego na włosy NIE nałożę!". I faktycznie na początku nie używałam tej odzywki po myciu.
 Ale później ciekawość jednak wzięła górę ;>
I dobrze, bo nic złego mi nie robi, nie wysusza, a tego własnie się obawiałam.
Zapach ma identyczny jak szampon, a dzięki temu, że jest bez spłukiwania to zapach na włosach zostaje. :)
Nie zauważyłam, żeby jakoś ułatwiała rozczesywanie (chociaż może bez niej byłoby jeszcze gorzej...).
Włosy po niej ładnie się układają i zauważyłam również u siebie zwiększenie objętości.
Czyli ogólnie na plus.
No i jest meeega wydajna (nie wiem kiedy ją zużyję...).

Za taką cenę - było warto! 

13 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie przepadam za tą firmą... Te szampony puszą mi włosy :/ zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie, lubię zarówno szampony jak i mgiełki do włosów z tej firmy, pisałam nawet jakiś czas temu o jednym z szamponów :)

      Usuń
    2. PS: Już jutro na blogu będzie można wypełnić formularz zgłoszeniowy do urodzinowego rozdania! :)

      Usuń
  2. Odzywka jest swietna, wygladza napuszone wlosy..:)
    Obserwuje i czekam na nowosci!
    zapraszam - http://kkatwalk.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam sprayów innych marek, ale odżywkę miałam i chwaliłam. Jednak jakoś nie kupiłam po raz kolejny - czasem coś jest dobre, ale nie zachwyca na tyle, by sięgnąć po to znowu. No i jeśli ma się kosmetycznych ulubieńców, trudno ich zdradzić... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli całkiem przyjemny duecik :)
    Nie miałam jeszcze niczego z Schaumy więc niestety się nie wypowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ich produkty ale tej serii akurat nie miałam ;D Chętnie też bym wypróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy tego szamponu, ale zachęciłaś mnie do jego zakupu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odzywka jest swietna! :) cudowny blog kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywkę bym z chęcią przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dobrych 15 lat nie miałam nic z Schaumy :)

    OdpowiedzUsuń