Followers :)

czwartek, 16 kwietnia 2015

Muffin Nails


Szkolny konkurs na najładniejszą muffinkę i te wszystkie słodziutkie (dosłownie :D) i urocze ciasteczka zainspirowały mnie do zrobienia paznokci w równie słodkim stylu. :)



Jestem właśnie na etapie zapuszczania paznokci, więc ich długość imponująca zdecydowanie nie jest. Ale będzie coraz lepiej! :P Czekam właśnie aż przyjdzie zamówiona odżywka wzmacniająca i zastanawiam się czy nie wyposażyć się jeszcze w coś utwardzającego, bo bez "wspomagaczy" przy każdej próbie zapuszczania moje pazurki bardzo lubią się łamać jak odrosną chociaż centymetr.

Produkty, których użyłam:

Avon, Nawilżająca odżywka do skórek i paznokci z witaminą C
Miss Selene, Lakier do paznokci nr 228
Avon Colortrend, Lakier do paznokci Sweet Sundae
Małe fioletowe perełki
Avon, żelowa odżywka wzmacniająco-utwardzająca (niestety już na wykończeniu, a bardzo ją polubiłam, wkrótce napiszę o niej więcej)

Ostatnie zdjęcie jest trochę (bądźmy szczerzy - BARDZO) niewyraźne. Winę za to ponosi mój tymczasowo kiepski sprzęt i oświetlenie pokojowe (robiłam je ok. godz. 22). Nad tym również pracujemy. :D
No i szablon mi fochy strzela. Pewnie za to, że pół roku nie pisałam. :D Próbuję go jakoś ujarzmić, ale jak na razie bez efektów. :(

Czaję się właśnie na zakupy ze Skarby Syberii. Coś znacie, polecacie? Dajcie znać. :)

4 komentarze: