Followers :)

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Avon, Matująco-odświeżający tonik Nutra Effects

Hej Wam!
Myślałam o czym by tu dzisiaj napisać i pomyślałam, że zrobię recenzję. ^^
Cała seria Nutra Effects miała dość efektowne wejście i na pewno wiele z was o niej słyszało lub nawet już skusiłyście się na wypróbowanie czegoś z niej.
U mnie na pierwszy ogień poszedł tonik. :)


Opis producenta:
Matująco-odświeżający tonik Nutra Effects dla skóry mieszanej i tłustej, dla każdego wieku.
  • tonizuje i odświeża
  • redukuje błyszczenie cery
  • pozostawia skórę matową
Jak działa:
Formuła toniku zawiera aktywny kompleks na bazie nasion i orzechów oczyszczających. Orzechy oczyszczające zawierają naturalną substację, z łatwością usuwającą sebum. Tonik przyjemnie odświeża skórę, pozostawiając ją matową. Hipoalergiczny. Nie zatyka porów.Testowany dermatologicznie, alergologicznie i klinicznie. Odpowiedni dla skóry wrażliwej.

Moje odczucia:
Używam go od ok. 3 tygodni i muszę powiedzieć, że polubiłam go.
Opakowanie jest bardzo estetyczne (nie wiem dlaczego bardziej kojarzy mi się z jakimiś profesjonalnymi aptecznymi markami niż z AVON :D)
Ma pojemność 200 ml, co przy codziennym użytkowaniu może wydawać się niewiele, ale wcale nie kończy się tak szybko. Nie jest jakiś super-hiper-mega-wydajny, ale na pewno po 2 tygodniach nie będziemy musiały biec po następny. :)
Mnie po 3 tygodniach została jeszcze jakaś 1/3, czego niestety nie udało mi się złapać na zdjęciu.
Zapach ma przyjemny, lekki, niedrażniący i nie uderza nas wcale jakaś rażąca nuta alkoholu, choć jest on w składzie. Niektóre z was uważają to za wadę, mnie jednak alkohol w tonikach zupełnie nie przeszkadza i nic złego mojej skórze nie robi.
Czytałam również opinie, że podrażnia
Ja mam skórę mieszaną ze skłonnością do przetłuszczania w strefie T, w dodatku też dość wrażliwą i nie zauważyłam u siebie żadnych podrażnień. 
Nie wiem jak zachowałby się na cerze suchej, może rzeczywiście mogłyby się pojawić jakieś zaczerwienienia, w końcu przeznaczony jest on do skóry mieszanej i tłustej i pewnie na takiej sprawuję się najlepiej. :)
Przed użyciem zawsze należy go dokładnie wstrząsnąć, bo na dole zbiera taki biały osad (nie wiem z z czego on powstaje, może z tych orzechów ??).
Co do działania to nie mam mu nic do zarzucenia.
Przyjemnie odświeża, dobrze oczyszcza z wszelkich pozostałych resztek zanieczyszczeń.
Po użyciu go mam wrażenie, że moja skóra jest naprawdę czysta, może oddychać, a ja mogę spać spokojnie. :D
Bardzo fajny do odświeżania skóry w ciepłe dni.
Ogólnie polecam.
Cena to ok. 15 zł

Co myślicie o Nutra Effects? 
Macie ochotę wypróbować?
:)

22 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam toników z Avonu. Jakoś rzadko widzę jakiekolwiek działanie toników :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory najczęściej używałam tych z serii Clearskin.
      Też przez długi czas nie zdawałam sobie sprawy z ich funkcji. A teraz nie wyobrażam sobie oczyszczania twarzy bez nich. :)

      Usuń
  2. miałam i bardzo polecam wszystkim kobietkom!:)
    buziaki, www.meyonn.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o nim ale mozliwe ze sie skusze ;)
    Ps obserwujemy? daj znac u nas ;)
    BUZIAKII :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie lubię kosmetyków z Avonu :/
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, może wypróbuje : ). Pozdrawiam!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link koszulki w najnowszym poście : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co pamiętam to były tam jeszcze jakieś kremy i to jeden z nich pewnie wypróbuję przy okazji :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam toników z Avonu, jakoś mnie nie przekonują do siebie ;)
    Ogólnie jestem mało systematyczna jeśli chodzi o stosowanie toników :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś tonik z Avonu ale nie spisał się u mnie, więc raczej tego nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ich toniki. Z nowej serii kupiłam kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście w ciepłe dni by się dobrze sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za produktami Avon bo lubią mnie uczulać :(

    Obserwuje i zapraszam w wolnej chwili
    ------------------------------------------------
    http://todoarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Toniku z Avonu nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że mi też w oczy pierwsze co rzuciło się estetyczne opakowanie :) Mam podobny typ skóry, jak Twój, a skoro się sprawdził, to recenzja warta zapamiętania :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie ten typ cery :(
    Obserwuję i pozdrawiam! :)
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje Ci! Teraz na pewno się skuszę! :)
    Pozdrawiam,
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam tego toniku ;)
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba zainwestuję w ten produkt ;) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. opakowanie rzeczywiście świetne, ale kosmetyki avon już wiele razy mnie zawiodły :( ♡

    OdpowiedzUsuń