Followers :)

czwartek, 28 maja 2015

Urodzinowo

Cześć wam!
Dzisiaj znów na szybko, bo padam.
Nie dość, że pół nocy nie spałam to jeszcze pobudka z rana i prosto z łóżka na spacerek z pieskiem.
I po całym dniu czuje się jakby mnie walec przejechał...
Ale na osłodę dostałam dzisiaj sporo fajnych prezencików i ze wszystkich jestem bardzo zadowolona, więc w tym roku nie ma mowy o jakichś nieudanych prezentach (w końcu sama je sobie wybrałam xd)


1. Avon, Nutra Effects, Nawilżający krem na dzień SPF 15 - miałam nie ulec temu nutra obłędowi, ale jednak... Zobaczymy o co ten hałas. :P
2. Farmona, Tutti Frutti, Cukrowy peeling do ciała Melon & Arbuz - pachnie obłędnie, jak cała ta seria. Nie używałam jeszcze nic z tej firmy, więc jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Jeszcze dzisiaj go wypróbuję, jeśli będę miała siłę doczołgać się do wanny. ;) 
3. Avon, Nutra Effects, Odświeżający żel do mycia twarzy - kolejny debiut, tym razem jeśli chodzi i produkty do mycia twarzy w piance. Na pewno dzisiaj wezmę go w obroty. Tonik z tej linii już wam recenzowałam i bardzo go polubiłam, więc do żelu też startuję z pozytywnym nastawieniem.
4. Paese, Diamentowy cień do powiek nr. 715 - również to mój pierwszy raz z tą firmą, ale spodobały mi się odcienie.
5. Paese, Cienie do powiek Opal nr. 238 Caffe Latte - są piękne, cudownie się łączą i mają świetną pigmentację i już wiem, że będę ich często używać. :)

Sama też zrobiłam sobie prezent, a jakże!
Kupiłam 2 gerbery w doniczkach - pomarańczowo-żółtą i różową.
Od razu weselej w pokoju. :)
Jutro wam je pokażę, bo dzisiaj jest już niestety zbyt ciemno. 
Oczywiście w niedługim czasie pojawią się recenzje w/w kosmetyków. ;)
Tymczasem... Cya!

14 komentarzy:

  1. Oj, nie wiedziałam, że Tutti Frutti ma peeling w takim dużym opakowaniu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego zużywania. :) Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. A skoro urodzinowo to wszystkiego cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj :) Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cukrowy peeling mnie ciekawi .
    Wszystkiego Najlepszego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Mnie również, bo jednak nie dałam rady go wczoraj przetestować. :(

      Usuń
  6. wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie mają piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń